
Thema
Uitgeverij van Schouten & Nelissen
Oorspronkelijk maakte Thema gebruik van een intern CRM waarin alle debiteuren en orders binnen kwamen vanuit de webwinkel. Dit CRM was de koppeling tussen de webwinkel en SAP, het financiële ERP systeem van Thema en was tevens het doorgeefluik richting CB - Centraal Boekhuis. Aangezien iedere koppeling in een proces er één teveel is hebben wij voorgesteld direct te koppelen met SAP en de functionaliteiten van het CRM in ons systeem te bouwen. Hierdoor hoeven eventuele aanpassingen en toevoegingen aan de webwinkel niet meer óók in het CRM gebouwd te worden en zijn alle processen beter te monitoren. Onlangs is SAP vervangen door Navision.
Lees verder
Opdrachtgever
Thema.nl
Het resultaat
Koppeling met Navision & CB
Tevens Online Marketing
Wij zorgen voor conversie!

Conversiemanagement, SEO en SEA
Kortom, het monitoren en verbeteren van de vindbaarheid van Thema!
Naast de geavanceerde techniek welke wij toegepast hebben is de nieuwe website volledig responsive en kan deze gebruiksvriendelijk op ieder apparaat weergeven worden. Iets wat steeds belangrijker wordt voor Google, maar ook omdat steeds meer bezoekers mobiel shoppen. Door een goede betrouwbare uitstraling, een logische navigatie en een duidelijk bestelproces is de conversie, de opbrenst en de gemiddelde bestelwaarde omhoog geschoten! We verzorgen voor Thema tevens een online marketing in de vorm van het monitoren van de conversies en SEO - Search Engine Optimization (zoekmachine optimalisatie). We doen er alles aan om naast functionaliteit ook de vindbaarheid van de website steeds te blijven verbeteren!
Bekijk hier de website
Bekijk hier de website
Voer voor verdieping
Een specifieke oplossing voor uw bedrijf